2013. július 31., szerda

Statement

Kedves Mindenki!

Én nagyon örülök neki, ha megkerestek a munkáitokkal, nyereményjátékok lehetőségével, kollaborációval, egyebekkel.

De.

Egész egyszerűen nem tehetem meg, hogy olyan dizájnereket, press-anyagokat, gyerekruhákat, kis kütyüket, kommersz ékszereket tegyek ide ki, aminek az égvilágon semmi köze a blog stílusához, karakteréhez, aminek egységességén már évek óta fáradozom és ami olyan, amilyen. Hiába lenne ezektől magasabb a látogatottság, nekem nem éri meg, hogy ezért valami teljesen mással foglalkozzam és tulajdonképpen eltérjek attól az úttól, amin haladok és olyan emberek munkáit tegyem ki, akik nagy valószínűséggel annyit nem tettek meg, hogy két oldalt átnézzenek, amiből már azért kialakulhat egy kép. Ha meg mégis, akkor más a probléma. Csak azért, mert ruha/dizájn, nem teszem ki, hiába tartom érdekesnek vagy jónak, ha totál más a stílus, elképzelés.

Eddig sem történt ilyen (egy alkalomhoz kapcsolódó kivétellel, ez a Fashion Video Festival volt), és továbbá sem szeretnék nyereményjátékot indítani, főleg a Facebookon hatalmas népszerűségnek örvendő "like-old és oszd meg" típusú baromságokat. Egyrészt azért, mert a VividFluxury egy kvázi adfree blog, a reklámozást szeretném a kötelező és teljesen természetes kreditek feltüntetésével, linkekkel jelezni tehetséges, maradandót alkotó emberek, brandek esetében, de bannereket és egyéb formátumú felületeket továbbra sem szeretnék alkalmazni. Másrészt nem akarok tömegcikkekkel, 100 másik helyen megtalálható dologgal foglalkozni - hiába szerepelt már itt is többször szélesebb körben ismert termék/tervező/dizájn/akármi, de erre van számtalan más blog, magazin. 

Nem vagyok abban a helyzetben, hogy ezt gondoljam? Lehet, de úgy érzem, többet "ártanék", ha nem így lenne és minden adandó alkalommal beadnám a derekamat.

Minden más közös munkában, támogatásban szívvel-lélekkel benne vagyok.

Köszönettel:
K.






2013. július 13., szombat

Babylon

Ha van valami, amivel le lehet kenyerezni kiegészítők terén (a feketén kívül, persze), az a növényi ornamentika, az 1900-as évek első felének jellegzetességei (főleg ugye az art deco éles vonalai), és az ókor - főleg Egyiptom művészetének - hatása. A ManiaMania "Babylon"-kollekciója nagyjából ezekből áll össze, gyönyörűen ötvözik a modern és antik megjelenést. S habár mind a szecessziónak, az art decónak és az egyiptomi ékszereknek az arany az egyik meghatározó színe és nemesféme, itt szinte mindenen esetben az ezüst változat a nyerő, s tele vannak kristályokkal, geometrikus formákkal.

A kollekció önmagában is gyönyörű, de Darren McDonald kampánya Philip Erbacher .gif verzióival az egyik legizgalmasabb dolog, ami mostanában történt.













Túl szép ahhoz, hogy igaz legyen, de mégis. Shop! És sírjatok.






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...